часті запитання

Типи фар: 

1. Лінзовані 

2. Рефлекторні  



Також фари діляться на:
1. Звичайні 

2.Адаптовані 

3.З AFS

Це робота зі склом фари, коли не знімається захисний шар лаку і коли немає сколів ( за допомогою м'яких кругів)

Знищує фару- руйнує лінзу (вона стає мутною, тому іде втрата світла десь 30-40%) , також руйнує скло самої фари. Фара вкривається павутинкою, що впливає на естетику та пропуску властивість світла (втрати 20-30%). Але може бути і більше - залежить від стану фар

сколи на склі знімаються лише через шліфування, в цьому вападку повністю знімається захистний шар лаку і скло обов'язково треба вкривати плівкою (лак знімається за рахунок наждачки)

Мутна лінза, павутиння на склі

Діодна лампа дає прирост 40-60% покращення світла

Це модуль в якому є одразу ближне і дальне світло. Працює на диодах і перемикання регулюється за допомогою чипів. Бувають одно і двочипові лінзи. Також бі лед модулю йдуть з пасивним охолодженням, що дозволяє не руйнувати скло фар

200-500% (залежіть від того на скільки погане світло було в авто перед заміною)

Поліурітановий та термогерметик

5-7 років

хочеш записатись на безкоштовну консультацію?

Дякуємо!
наші менеджери скоро звʼяжуться з вами!
Упс! Щось пішло не так, повторіть спробу, будь ласка.