Заміна штатного світла (галоген, ксенон) на сучасне рішення bi-led модулі.
Переваги: покращення світла від штатного в 3-5 разів, чітка світлограниця, плотна заливка, гарантія на лінзи 2 роки від виробника, термін служби від 5 років
Усунення запотівання фар, чорніння фар
Пайка корпусу, кріплень, відновлення фари після ДТП.
шліфування, полірування, вкриття фар плівкою
При втраті прозорості скла, його можна відновити через полірування, шліфування. Після таких робіт обов'язково треба вкрити скло фар бронеплівкою. Без вкриття плівкою скло жовтіє за 2-3 місяця і процедуру треба буде повторити.
Покращення світла на заміну галогену/ксенону на LED лампи.
Якщо ваші хромові частини не мають сколів, відшарувань, то прибирання хрому можна зробити шляхом вкриття цих деталей плівкою. Колір плівки можна підібрати за бажанням клієнта.
ВАЖЛИВО!
Метелеві хромові деталі можна ТІЛЬКИ вкривати плівкою, вони не фарбуються.
Якщо хромова деталь має сколи, відшарування хрому і має пластикову основу, то ми з неї знімаємо хром за допомогою травлення хімією. Після чого деталь фарбується, полірується і встановлюється на Ваше авто.
Встановлюється на любу марку авто
Може бути ваша балванка на ключ або наша.
Вартість прив'язки треба уточнювати у менеджера
У вас був галоген, а ви купили ксенонові фари чи навпаки, можемо підключити вам так, що все буде працювати штатно як по заводу
В залежності від марки авто процедура займає від 15 хвилин до 6 годин
З вас - динамічні повороти, з нас - робота
Робимо штатно як по заводу. Потрібно знати марку, модель, рік авто та комплектацію. Бо ціна залежіть від цих вводних
Робимо штатно як по заводу. Потрібно знати марку, модель, рік авто та комплектацію. Бо ціна залежіть від цих вводних
Ці доопрацювання займають по часу 4-6 годин. Встановлюємо максимально непомітно, щоб не порушувати дизайн авто
Тут залежіть від марки, моделі, року авто та від магнітоли яка стоіть на авто. Тому готуйте фото магнітоли для консультації
Може бути як штатна, так і андроїд
За один робочий день підключимо і фаркоп і резетку
Типи фар:
1. Лінзовані
2. Рефлекторні
Також фари діляться на:
1. Звичайні
2.Адаптовані
3.З AFS
Це робота зі склом фари, коли не знімається захисний шар лаку і коли немає сколів ( за допомогою м'яких кругів)
Знищує фару- руйнує лінзу (вона стає мутною, тому іде втрата світла десь 30-40%) , також руйнує скло самої фари. Фара вкривається павутинкою, що впливає на естетику та пропуску властивість світла (втрати 20-30%). Але може бути і більше - залежить від стану фар
сколи на склі знімаються лише через шліфування, в цьому вападку повністю знімається захистний шар лаку і скло обов'язково треба вкривати плівкою (лак знімається за рахунок наждачки)
Мутна лінза, павутиння на склі
Діодна лампа дає прирост 40-60% покращення світла
Це модуль в якому є одразу ближне і дальне світло. Працює на диодах і перемикання регулюється за допомогою чипів. Бувають одно і двочипові лінзи. Також бі лед модулю йдуть з пасивним охолодженням, що дозволяє не руйнувати скло фар
200-500% (залежіть від того на скільки погане світло було в авто перед заміною)
Поліурітановий та термогерметик
5-7 років